OM LISA

Lär känna oss som arbetar här

Lisa Ludén

HR ADVISER

Lisa Ludén är en relationsbyggande personalvetare som under många år har arbetat i olika roller inom hela HR-området och brinner för en bred HR-roll; allt från förhandlingar och HR/IT-system till rekrytering. En styrka hos Lisa är hennes förmåga att utveckla och implementera gedigna processer för Employer Branding och Talent Management för att kunden ska attrahera nya medarbetare och behålla rätt kompetens. Hon drivs av att förbättra, effektivisera och skapa struktur i HR-projekt med fokus på kundens verksamhetsmål.


Det bästa med att arbeta som HR-konsult tycker Lisa är möjligheten att se olika organisationer, lära sig nya saker och med sitt rådgivande förhållningssätt hjälpa chefer och stötta dem i alla HR-processer. Som person är Lisa engagerad, snabblärd, initiativtagande, leveransmedveten och resultatinriktad.


lisa.luden@agerahr.se

076-583 00 06

Vilket konsultbehov har ni?

Berätta för oss, så kan vi tillsammans titta på en passande lösning.