Ulrika Strandsten är en erfaren ledare inom verksamhetsutveckling, med fokus på HR, affärer och ledarskap. Genom sina 30 års erfarenhet som chef och projektledare, varav hälften som HR- och organisationskonsult, grundade hon 2018 konsultbolaget AGERA HR. Som VD på AGERA HR leder hon skicklig sin grupp av HR-konsulter för att skapa välmående och hållbara organisationer. Ulrika lyssnar noggrant på kundernas behov för att matcha dem med rätt konsultexpertis, oavsett om det gäller interimslösningar, organisationsförändringar eller ledningsgruppsutveckling.
Med Ulrikas expertis gör hon och hennes team verklig skillnad för sina kunder och levererar mervärden utöver förväntan!
ulrika.strandsten@agerahr.se
070-568 99 99
Berätta för oss, så kan vi tillsammans titta på en passande lösning.
Copyright © 2024 AGERA ADVISER HR SVERIGE AB | Integritetspolicy
AGERA HR är ett HR-konsultbolag i Stockholm som arbetar för
att individer och verksamheter ska kunna nå sin fulla potential. Våra HR-konsulter utför interimsuppdrag, rekryteringar, utbildningar och projekt inom HR och organisation.
– Vi är er engagerade, effektiva och personliga HR-partner!